Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
(відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Петриківський обласний геріатричний пансіонат, 47720, с.Петриків, вул..Зелена, 15, код за ЄДРПОУ — 03562589; категорія замовника —Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі".
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-16-002423-a
5. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені для забезпечення якісного і повноцінного раціону підопічних пансіонату. Усі вимоги базуються на багаторічному досвіді закупівлі продуктів харчування нашим закладом і в повному обсязі задовольнять потреби геріатричного пансіонату. А також на підставі Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», мікробіологічним критеріям затвердженим наказом МОЗУ №548 від 19.07.2012 р. та державним санітарним правилам та нормам ДСанПіН 8.8.1.2.3.4-000-2001 затвердженим Постановою Головного державного санітарного лікаря України №137 від 20.09.2001 р., та відповідно до Постанови №324 від 13.03.2002 року «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики».
6. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В Петриківському геріатричному пансіонаті затверджено кошторис на 2024 рік в якому, зокрема передбачаються видатки на продукти харчування.
Очікувана вартість даної закупівлі становить 10000,00 грн. з ПДВ і визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) виходячи з моніторингу цін на ринку таких товарів, а також на основі цінових пропозицій імовірних постачальників.
7. Кількість: 500 кг.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Крупа горохова із характерним смаком і запахом, однорідна за розміром, без розколотих крупинок, без затхлості, плісняви та інших сторонніх запахів. Маркування на упаковці із зазначенням назви харчового продукту, назви та адреси підприємства-виробника, ваги нетто, дати виготовлення, терміну придатності, умов зберігання, даних про харчову та енергетичну цінність. Зараженість амбарними шкідниками не допускається.
Постачання товару здійснюється вчасно, окремими партіями, згідно замовлень, орієнтовно 1 р./міс., в робочі дні з по 31.12.2024 року.